G Suite

Du kan nu få en samlet løsning til mail, chat, kalender, drev og dokumenter med G Suite.
Vi kan hjælpe dig med opsætningen og driften, såfremt du ønsker denne løsning.

Mail

Flyt din virksomhedsmail til Gmail - du bruger de samme emailadresser med dit eget domæne.

Hangouts - Chat

Med Hangouts kan du skrive korte beskeder til dine kolleger i løbet af dagen - det gør det lige lidt nemmere og hurtigere at dele informationer.

Kalender

Del din kalender med dine kolleger - samtidigt kan du også følge med i deres kalender.

Samarbejd på dokumenter

Med Google Docs, Sheets og Slides kan du samarbejde om og dele dokumenter, så i er flere, der kan arbejde i samme dokument på samme tid.

Gem dine filer i Google Drev

Med Google Drev kan du gemme dine filer i skyen og hente dem ned igen uanset, hvor du befinder dig. Du kan også nemmere dele filer med kolleger.

Hvordan kommer vi i gang?

Du kan blot ringe til 70 70 20 71 eller skrive til support@webhalloej.dk, så vil vi klare det hele for dig.

Skræddersyet opsætning til din virksomhed

Det er muligt at tilpasse din opsætning, så selve systemet virker mere integreret med din virksomhed. Dette kan for eksempel gøres med et logo i toppen af mailsystemet, samt en speciel adresse til mailen, så den er nemmere at tilgå. Et eksempel kunne være mail.webhalloej.dk.

Abonnement

G Suite kører som et abonnement hos Google, hvor de tager fra 30 kr./måned pr. konto alt efter, hvilken pakke man vælger. Du vil blive faktureret gennem os, og der er det samme pris.

Selve oprettelsen af G Suiten koster 1.771 kr. - dette er et engangsbeløb og dækker det arbejde, der skal lægges i at oprette G suiten med alle konti og emailadresser.