Webhalløjs hjælp med adwords online annoncering ramte plet!

Én af vore kunders forretning er næsten kun baseret på henvendelser via internettet. Indenfor kundens forretningsområde, hvor kunden i sin tid havde været first mover,  dukkede der flere og flere konkurrenter op for vores kunde i tidens løb. Den tidligere fungerende adwords-annoncering, som kunden plejede at have kørende og som kunden selv havde lavet, trængte til et eftersyn for at sikre indtjeningen i forretningen til en overkommelig pris. Vi aftalte et møde med kunden, og spurgte ind til kundens ønsker: hvor mange opgaver kunden ønskede om året, og hvor stor en del af omsætningen kunden var villig til at bruge på markedsføring.

Kunden svarede 30 opgaver årligt, og 10% af omsætningen.

Dette var grundlaget for opsætningen af google adwords annonceringen for kunden. Vi endte med at sætte en kørende annoncering op, som vi ikke har rettet i siden vi satte den i gang for 1 år siden.

Det viser sig nu at annonceringen er lykkedes – og har ramt præcis det antal opgaver, som kunden gerne ville have. Samtlige henvendelser førte til opgaver.

Du kan bruge adwords-annoncering til at få flere kunder ind på din webside, men det er også vigtigt, at dem, som kommer ind på din side ikke koster en formue og samtidig er dine potentielle kunder.

 

Google Addwords Webhalløj